zondag 1 juli 2012

Over de streep (Challange Day)

Hoi Mediavolk,

'Challange day' is een speciale dag waarbij kinderen hun emoties laten zien aan elkaar. Dit programma wordt begeleid door een team dat een zeer lange en zorgvuldige voorbereiding maakt voor deze dag. Het draait om de inhoud/persoonlijkheid van een persoon; weet jij wie je klasgenoten zijn? Aan de oppervlakkigheid van onze contacten komt een verandering door 'Challange Day!'

Nu heb ik ook mijn vraagtekens bij dit evenement. Ik vraag mij bijvoorbeeld af wat voor effect dit heeft op kinderen die nog maar weinig narigheid hebben meegemaakt in hun leven, hoeveel kinderen liegen er? Welk effect heeft dit? Maar het allerbelangrijkste.... heeft het uiteindelijk effect?

Een uurtje huilen en praten met de documentaire: 'over de streep'.

Moeten we dit elk jaar gaan doen op de middelbare scholen in Nederland? 

Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met de streep,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten