maandag 2 april 2012

De toekomst

Hoi Mediavolk,

Er is een plan voor onze toekomst waar wij nog geen handtekening onder hebben gezet. Ik ben benieuwd of je, na het bekijken van deze filmpjes, het je handtekening waard vindt. Is dit de toekomst zoals jij deze ook voor ogen hebt?




Met de nadruk op zuinigheid in samenwerking met technologie, zie ik vooruitgang in vergelijking met de destructieve manier waarmee we tegenwoordig bezig zijn. Ik ben benieuwd hoe het onderwijs eruit komt te zien over 10 jaar, ik zal dan hopelijk nog steeds lesgeven dus dit maakt mij enthousiast. Kijk jij ook uit naar de toekomst? of geloof je niet in al die veranderingen? Ik hoor graag je mening!

Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met de toekomst,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten