woensdag 4 april 2012

De pracht van improvisatie

Hoi Mediavolk,

Dankzij media kunnen we prachtige dingen meemaken... samen!

Social media brengt ons samen en audio (mp3) kan zorgen voor vele verrassende dingen:


Dit is in scene gezet door 'ImprovEverywhere'. Een groep mensen die de meest indrukwekkende dingen weet te creƫren dankzij het internet.


Wat dacht je van een musical midden op straat?:

En mijn favoriet:

Ik vond het leuk om dit te delen, ik laat het ook vaak zien in de klas. Ik denk dat het behoorlijk kan inspireren om zelf unieke dingen te ondernemen. Kijk ook even naar de channel op Youtube voor meer video's: http://www.youtube.com/user/ImprovEverywhere?feature=watch

Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met improvisatie,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten