woensdag 1 augustus 2012

Playtime en positief gamen!

Hoi Mediavolk,

Hoeveel uur zit er in de games die jij speelt? Denk vooral aan de spelletjes die je 'tussendoor' speelt; als je wacht op de trein/bus of tijdens de pauze. Hoeveel uur zit er in 'Angry Birds'? Of moet ik vragen: hoeveel dagen? De tijd die we kunnen besteden aan een spel totdat we uitgespeeld zijn noemen we: Playtime.

Soms beeld ik mij wel eens in wat ik had kunnen bereiken als ik een bepaalde game niet had gespeeld. Dan bedenk ik mij weer hoeveel plezier het mij heeft geleverd. Ik denk dit vooral omdat gamen vaak negatief bekeken wordt; daar ben ik mee opgegroeid. Toch brengt gamen steeds meer positiviteit met zich mee. Zie hier een prachtig voorbeeld bij TED:


Wat dacht je van langer en gelukkiger leven dankzij gamen!?


Ik sluit af met dit immens indrukwekkende schema van 'Bungie'. 
Ze geven hier allemaal statistieken weer over het spel 'Halo'. 




Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met tijd,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten