zaterdag 18 augustus 2012

Innovaties

Hoi mediavolk,

De toekomst die we bedenken wordt ook vaak de werkelijkheid. Of zoals Einstein zei: 'Imagination is more important than knowledge.' Maar waarom staat inbeelding gelijk aan kennis op zichzelf? 
Ik denk omdat de mensheid verschillende soorten mensen nodig heeft. De denkers en creatieve geesten komen samen om de beste dingen te creĆ«ren. Soms zit dit in het design en gebruik (Steve Jobs) en soms in de betaalbaarheid en innovativiteit (Bill Gates). 

Terwijl we allemaal gissen naar wat de toekomst ons brengt, probeer ik te luisteren en te begrijpen wie er misschien gelijk gaat hebben; dit is niet zo makkelijk. 


Ik ben benieuwd of dit interview (zie boven) gelijk staat aan het interview over de 3D printer bij 'De wereld draait door' (zie onder). 


Meer over de 3D printer in mijn andere blog: http://mediapedagogiek.blogspot.com/2012/03/3d-printer.html

Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met innovaties,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten