woensdag 16 mei 2012

Trust

Hoi Mediavolk,

Het gevaar van Social Media is al vaker besproken op deze blog. Er zijn interessante statistieken over te vinden. Ik raad daarom de film: 'Trust' aan. Toen ik de film voor het eerst bekeek was ik erg sceptisch over de kwantiteit van deze situaties op het internet. Ik heb niet lang moeten 'googelen' voordat ik de statistieken vond: http://www.slideshare.net/apestaartjaren/20090427-feiten-en-cijfers-jongeren-internet-en-seksualiteit

Schokkend is licht uitgedrukt. Als de statistieken niet genoeg indruk maken, kijk dan nog even naar de film. Ik weet dat ik mijn rol als 'mediaopvoeder' belangrijker ben gaan vinden.


Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met vertrouwen,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten