donderdag 7 juni 2012

Rainlendar

Hoi Mediavolk,

Heb je een hekel aan je agenda? Je vergeet altijd alles? Maar je zit wel elke dag op je laptop? Dan moet je gebruiken wat ik al heel lang gebruik: http://www.rainlendar.net/cms/index.php

Rainlendar is een agenda voor op je desktop. Je kan gebeurtenissen toevoegen en een To/Do lijstje maken. De gebeurtenissen kan je koppelen aan een datum, met een simpele dubbel klik op de datum voeg je een activiteit toe. Met een rechtermuisknop kan je ook een To/Do toevoegen (deze lijst blijft staan tot je het weggooit; niet datum gebonden). Het werkt makkelijk en snel, je raakt er ook behoorlijk snel aan gewend. Ik gebruik het dagelijks en word daardoor ook gewaarschuwd door het systeem als er een afspraak is (belletje; als ik dat wil). Je ziet tevens de afspraken van één gehele week onder de kalender staan. Er zitten ontzettend veel handige gadgets en mogelijkheden in dit systeem, de moeite waard om te ontdekken.


Ik hoop dat je geïnteresseerd bent geraakt in deze digitale agenda! En wie weet kan je, net als mij, je agenda weggooien!

Vergeet niet een comment achter te laten en lid te worden van mijn blog!

Succes met Rainlendar,

Martijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten